top of page

Podsumowanie 2016 roku

Nie będę sie rozpisywać, myślę że kilka podpunktów i film wystarczy, aby podsumować ten rok.

1. Założenie bloga W sumie założony został 31 grudnia 2015 roku, ale pierwszy taki porządny post był już w 2016 roku. Moim marzeniem było mieć bloga oczywiście o psach. Jest to miejsce gdzie mogę dzielić się z Wami moimi doświadczeniami, przeżyciami i życiem z moimi ukochanymi psami. W przyszłym roku mam zamiar zmienić wygląd i nazwę, ale to później. Poza tym trochę go zaniedbałam i w przyszłym roku obiecuję to naprawić. 2. Regularne, długie spacery:

Z tego jestem mega dumna. Latem zrobiliśmy naprawdę sporo kilometrów, teraz jest trochę gorzej, niemniej jednak jestem zadowolona z naszej aktywności.

3. Sport:

W tym roku wreszcie doszłam do wniosku, że naszym sportem będzie agility. Obedience też wydawało się być fajne, jednak zrezygnowałam, nie ze względu na Daffiego, ale na mnie. Jest to sport, który wymaga cierpliwości i dbałości o szczegóły, a to nie jest moja dobra strona. Nareszcie kupiłam szelki SLED, moje ukochane i wymarzone. Zdałam też sobie sprawę, że cannicross nie jest naszą bajką. Nie nie mówię, że rezygnuję na zawsze, ale chciałabym się skupić głównie na bikejorkingu.

4. Testy:

Dobrze przyznam, że dużo tego nie było, bo zaledwie były to trzy testy (Karma Eukanuba, Smakołyki 8in1 i Paczka od Fery) niemniej jednak cieszę się, że w ogóle mieliśmy możliwość wykazania się recenzją.

5. Wodowanie: Jakoś nigdy nie miałam potrzeby, aby moje psy wskakiwały do wody. W tym roku jednak okazało się, że Erbi to prawdziwy pływak, a nawet Daffi powali zaczął przekonywać się do okolicznych stawków.

6. Zaginięcie Ritty:

Ten rok przyniósł również te smutne wydarzenia, jak zaginięcie Ritty. Nie chcę znów o tym pisać, ale chętni mogą poczytać tu.

7. Konkursy: W tym roku wygraliśmy również kilka konkursów:

  • 1. miejsce w konkursie u Fera na zdjęcie z produktem ich firmy

  • zostaliśmy testerami paczki od Fera

  • zostaliśmy testerami karmy Eukanuba od Fera

  • wyróżnienie w konkursie u Rynek Zoologiczny za najśmieszniejsze zdjęcie psa

  • nagroda pocieszenia w konkursie u Fransja Elegansja za film ,,Święta oczami psa"

  • zostaliśmy testerami smakołyków 8in1 od firmy 8in1

To był bardzo udany rok, niemniej jednak czekamy na 2017 oby był jeszcze lepszy.

Zapraszam do obejrzenia filmu podsumowującego rok 2016:

bottom of page